18 Mei 2009

Sebuah permulaan...

Assalamualaikum...

Saya baru sahaja membina blog ini pada tarikh 19/05/2009 pada pukul 10:00 pagi...saya mengharapkan tunjuk ajar dari sahabat-sahabat dan pengunjung-pengunjung blog saya ni...segala cadangang atau komen bolehlah beritahu pada saya dan tunjuk ajar dari kalian amatlah diharapkan tetapi blog saya ini mungkin tidak akan aktif buat masa sekarang sepertimana blog sahabat-sahabat sekalian, saya budak baru belajarlah katakan, lagipun 2-3 minggu ni saya akan berhadapan dengan peperiksaan akhir semester, jadi saya akan tambah ape-ape yang perlu ditambah dalam blog ni lepas sahaja selesai peperiksaan nanti, insyaallah...sekian dulu untuk setakat ini, kita jumpa lagi...
wassalam...

2 ulasan:

  1. Wkmslm wbrt...

    tahniah dan takziah saya ucapkan...
    jejak langkah anda dapat dihidu oleh saya.. ngeh2..ngeh2..

    BalasPadam